ארונות הזזה מקטלוג

בחירה ואיתור ארונות הזזה מקטלוג מהווה בדיוק את שצריך לעשות על מנת למצוא ביעילות את ארון ההזזה שלכם. חנויות ופורטלי ארונות המכבדים את עצמם יחזיקו קטלוג הן בגרסה מקוונת והן בגרסה מודפסת, ממנו ניתן יהיה לבחור בנקל ארונות הזזה. כאשר אתם מביטים בקטלוג, מספר מאפיינים מזהים צריכים לעניין אתכם על מנת שתוכלו לבחור בנקל את הארונות המתאימים לבתיכם.
 
כמות דלתות ההזזה בארון
 
לכמות הדלתות השפעה על רוחב הארון ויכולות האחסון שלכם בו. על אף כי לעתים גם אם הארון הוא 2 דלתות, הוא עשוי להכיל תאי אחסון בכמות של ארון 3 או 4 דלתות אם ממד האורך שלו ארוך מאד, ואז המדפים מסודרים בטורים ארוכים במקום בשורות ארוכות. זה כמובן יצריך אתכם להשתמש בהדום כדי להגיע למעלה הארון ולכן מי שירצה ארון רחב, סביר שיעדיף ארון של 3 או 4 דלתות. ארון 2 דלתות ארוך בוחרים כאשר אין ברירה, הקיר קטן ולא מאפשר הטמעת ארון רחב.
 
מידות הארון
 
לכל כלל יש יוצא מן הכלל, ותמיד ייתכנו ארונות 3 דלתות צרים וקטנים אל מול ארונות 2 דלתות הזזה שהם ארונות עבים ורחבים. לכן, הטוב ביותר הוא להתבונן במפרט המידות של כל ארון ולבחון האם הוא מתיישב עם המרחב הפנוי שיש לכם על הקיר. רצוי, באותה בדיקה, למצות גם את המידע על ממד העומק של הארון, וכך תדעו האם שווה לכם להיערך לחציב הארון או שמא הוא צר מספיק בשביל שהוא יונח על הרצפה ללא חציבה.
 
עיצוב הארון
 
בדקו האם עיצוב הארון עונה על הדרישות הדקורטיביות שלכם, עת תכננתם את עיצוב הבית. במידה ואינכם זוכרים איזה עיצוב ארון ייעדתם לעצמכם כאשר תכננתם את עיצוב הבית, נסו לחשוב על פי ההיגיון, בהינתן צבעים וצורות מסוימים במרחב, איזה ארון הכי יתאים. נסו לחשוב גם על כיווני תאורה טבעית ומלאכותית בחדר. אם הארון הולך להימצא בקו ישר מול מנורת לד מסנוורת לא היינו ממליצים לכם לקחת ארון זכוכית למשל, ואם החדר מעט חשוך, וגם מנורה לא מסייעת להאירו מאד חזק, רצוי לבחור בארון זכוכית שיוסיף מעט ברק לחדר.